سایت دانلود پایان نامه های رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه و رتبه بندی تأثیر اجزای آمیخته بازاریابی در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجو مورد مطالعه  دانشگاه ایلام

تعریف و مفهوم تصمیم­گیری:                

تصمیم­گیری بخشی مهم از زندگی شخصی هر یک از ما را تشکیل می­دهد. تصمیم­گیرندگان افرادی هستند که مسؤلیت قضاوت یا انتخاب بین دو یا چند راه­حل و یا پدیده را به عهده دارند. و این قضاوت­ها و انتخاب­ها چه در زندگی شخصی و چه در محیط کار یا هر پست و مسؤلیت گاه می­تواند بسیار مهم و حیاتی باشد. تصمیم­گیری یکی از ضروری­ترین عوامل انتخاب از سوی پژوهشگران اعلام شده می باشد(میلر[1]، 2005).

مانند تصمیم­گیری­های مهم در زندگی فرد، تصمیم­گیری درمورد ادامه تحصیل و انتخاب رشته تحصیلی و انتخاب محل تحصیل می باشد. تصمیم­گیری برای رفتن به دانشگاه شاید ساده­ترین بخش از یک فرایند پیچیده باشد. وقتی فردی مجبور می باشد از میان رشته­ها و دانشگاه­های مختلف یکی را انتخاب کند، ممکن می باشد دچار اضطراب گردد، زیرا این امر به آینده شغلی وی فرد مربوط می­گردد. او بایستی پاسخگوی انتظاراتی باشد که از درون و برون او را احاطه کرده می باشد، مانند انتظارات خانوادگی و همچنین، آینده­نگری و اینکه آینده او با تحصیل در رشته­ و دانشگاهی خاص چگونه رغم خواهد خورد. در این بین فرد برای پایان دادن به بحران­ها، کوشش می­کند بهترین تصمیم را برای ورود به دانشگاه بگیرد؛ تصمیمی که با در نظر داشتن استعدادها، توانایی­ها و پیشینه اقتصادی و اجتماعی وی باشد. دانشجو با در نظر داشتن خصوصیات فردی خویش تصمیمات مناسبی در زمینه­های مختلف اتخاذ می­کند. در این بین برای انتخاب دانشگاه مورد علاقه خویش مسائلی را مدنظر دارد. مثلاً اعتبار دانشگاهی که قرار می باشد در آن تحصیل کند و بسیاری از مسائل دیگر، مانند اینکه آیا در صورت ادامه تحصیل  مشکلی برای او پیش نمی­آید؟ پله مناسب شروع، مطالعه رتبه­بندی دانشگاه­هاست. رتبه­بندی­ها، تمام دانشگاه­ها را در یک مکان جمع می­کند و برنامه­های آموزشی با بیشترین اعتبار را نشان می­دهد. علاوه بر موارد فوق اطلاعاتی از فاکتورهای پذیرش و فرایند انتخاب را ارئه می­دهد.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

[1] . Miller

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف کلی:

1- شناسایی اندازه تأثیر اجزای آمیخته بازاریابی در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجویان در دانشگاه ایلام.

2- رتبه­بندی اندازه تأثیر اجزای آمیخته بازاریابی در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجویان در دانشگاه ایلام.

1-4-2- اهداف جزئی:

1- شناسایی اندازه تأثیر  قیمت­گذاری در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجویان در دانشگاه ایلام.

2- شناسایی اندازه تأثیر مکان در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجویان در دانشگاه ایلام.

3- شناسایی اندازه تأثیر  ترفیع در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجویان در دانشگاه ایلام.

4- شناسایی اندازه تأثیر تجهیزات فیزیکی در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجویان در دانشگاه ایلام

5- شناسایی اندازه تأثیر محصول در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجویان در دانشگاه ایلام .

6- شناسایی اندازه تأثیر فرایند (رویه­ها) در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجویان در دانشگاه ایلام.

7- شناسایی اندازه تأثیر افراد (اساتید و کارکنان دانشگاه) در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجویان در دانشگاه ایلام.

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه و رتبه بندی تأثیر اجزای آمیخته بازاریابی در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجو مورد مطالعه  دانشگاه ایلام  با فرمت ورد