سایت های تازه کار، نوپا و تازه تاسیسی که فعلا در اول راه قرار دارن و کوچیک هستن خیلی سخت تر از سایت های بزرگه. اینجور سایت هایی مثل کودکان نوپایی هستن که نیاز به مراقبت، توجه و رسیدگی همیشگی دارن تا بتونن رشد کنن و در میان رقبا پر طاقت و سمج خود مطرح شن. در این مورد تلاش های بیش تری واسه بازاریابی اینترنتی و اعمال فوت وفن های لازمه و در عین حال مدیر این سایت های کوچیک  باید صبر ایوب داشته باشن تا بتونن تاثیر جادو و بهینه سازی رو در کنار بقیه خدماتی که ما در ارائه می کنیم به چشم ببینن!

اما همونجوریکه می دانیم هر کسی صبر ایوب نداره و هر از طرفی این وقت گذاشتن واسه پروژه های کوچیکی که نیازمند بازدهی سریع هستن جوابگو نیس. این سایت ها محتاج چیزی با تاثیرگذاری سریع مثل شعبده بازی هستن!

هر چند که فوت وفن های با اصول و منطق پیش می روند و هیچوقت چیزی در این بخش با حقه و ترفندهای شعبده بازی پیش نمی رود اما ما فوت وفن های مفیدی رو می خوایم با شما در میان بذاریم که بهبود سایت های کوچیک در گوگل رو به دنبال داره.

روش هدف دار های زودبازده واسه بهبود سایت های کوچیک

روش هدف دار های تولید محتوا

در بررسی روش هدف دار های ۳ بخش واقع گرایی و ویرایش زیرکانه متون، آزمایش رقبا و تحلیل نیازمندی و تمایل مشتری به چشم می خورد.

در این راه پیشنهاد می کنیم:

۱.      مطالبی که عمیق درباره اون ها جستجو کرده اید رو عرضه کنین

۲.      از ویرایش آنی محتوا در طول نوشتن دوری کرده تا رشته کلام از دستتون خارج نشه

۳.      با در نظر گرفتن اهمیت معنایی در گوگل روی خواست کاربر تمرکز کنین تا کلمات کلیدی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

در این مرحله انتخاب مشتریان یا مخاطبان هدف، جلب اعتماد و سازماندهی کارا، انتخاب شبکه اجتماعی واحد و دقیق شدن و فوکوس کردن روی رسانه های اجتماعی کم تر اهمیت داره.

لینک سازی در محتوا و صفحات فرود

شاید بعد از تاسیس یه سایت که هنوز کوچیک و ناشناخته س واسه شما اهمیت بیش تری داشته باشه و بیشتر از هر چیز روی و…تمرکز کنین. بد نیس بدونین که واسه سایت های کوچیکی که تازه راه اندازی شده ان به سه دلیل مهم تره:

۱.      روال آف پیج به صورت خودکار به وسیله و پوشش داده می شه

۲.      تولید محتوا با کیفیت در طول بهترین راه واسه جذب لینک است

۳.      همه چیز در گوگل در تولید لینک های طبیعی خلاصه می شه

کمپین های تبلیغاتی

این مرحله در صورتی لازمه که بودجه های لازم رو واسه تبلیغات کلیکی و امثال اون جهت بهبود سایت کوچیک خود در گوگل داشته باشین و جزئیات اون به کلید واژه دلخواه شما و موقعیتی که به دنبال اون هستین بستگی داره.

حتما بخونین :

  • رتبه بندی یا رتبه بندی سایت در گوگل
  • روش موثر در بهینه سازی سایت
  • سئو

  • تفکیک درخواست کلمات کلیدی
  • روش تحقیق کلمه کلیدی ها در سئو معنایی ؛ هنری که باید بیاموزید
  • با شناخت روش هدف دار های سئو معنایی در سال ۲۰۱۷ بالاترین درجه گیرید
۴ روش هدف دار کوتاه و زودبازده واسه بهبود سایت های کوچیک در گوگل
  •  

    ۴ روش هدف دار کوتاه و زودبازده واسه بهبود سایت های کوچیک در گوگل

۵

 

خلاصه

۴ روش هدف دار کوتاه و زودبازده واسه بهبود سایت های کوچیک در گوگل !!! اینجور سایت هایی مثل کودکان نوپایی هستن که نیاز به مراقبت، توجه و رسیدگی همیشگی دارن

Written by