بسیاری از مدیران تصور می کنند که سازمان آنها استراتژی فروش موثری را در دست داشته است ، اما راهکاری که به آن اعتماد می کنند ، با وجود تحول دیجیتالی که پیرامون آن رخ داده است ، تا حد زیادی بدون تغییر مانده است.

دیجیتال

قبل از اینکه هر شرکتی بتواند به یک استراتژی فروش دیجیتالی کاملاً امیدوار باشد ، باید تعهد رهبری وجود داشته باشد. این رویکرد از بالا به پایین ، هماهنگی با اهداف تجاری را تضمین می کند. اما به همان اندازه مهم ، زمان کافی را برای اجرای آن تضمین می کند.

به همین دلیل است که ساخت فرهنگ دیجیتال اکنون به موضوع بقا تبدیل شده است. دیگر نیازی نیست اگر روزی اختلال دیجیتال ممکن است شرکت شما را تحت تأثیر قرار دهد. این مسئله از چه زمانی است.

در این مقاله ، ۷ روش مؤثر برای ایجاد و جابجایی یک فرهنگ دیجیتالی در سازمان شما از بالا به پایین را کشف می کنیم.

۱ the فرهنگ فعلی را ارزیابی کرده و مناطقی را برای بهبود شناسایی کنید

اولین قدم این است که به سادگی فرهنگ شرکت خود را به شکل فعلی ارزیابی کنید. این امر به شما امکان می دهد سطح پذیرش و دانش درونی را که می تواند یک فرهنگ دیجیتالی را تسهیل کند ، درک کنید. پس از انجام این کار ، می توانید بخشی از تحول دیجیتال آن را پیدا کنید.

راهکارهای دستیابی به این اهداف عبارتند از:

     

  • به طور کلی با تیم فروش صحبت کنید تا بتوانید از قابلیتهای دیجیتال ، آگاهی و پشتیبانی درک شده از بالا به پایین به یک نمای کلی بپردازید
  •  

  • نظرسنجی ها را درباره فروش دیجیتال و راه هایی که می توان آنرا بهبود یا حتی معرفی کرد ، به فروشندگان در همه سطوح اعم از دفتر و فروش میدانی ارسال کنید.
  •  

  • ممیزی در مورد ابزارها و سیستم عاملهای دیجیتالی مورد استفاده در شرکت انجام دهید و ارزیابی کنید که چه چیزی مورد استفاده قرار می گیرد و چه موارد زائد است؟
  •  

  • مصاحبه با مدیران ارشد برای درک توانایی های فعلی و درک فرهنگ دیجیتال
  •  

  • ایجاد یک چشم انداز فرهنگ برای واحد فروش که به طور گسترده با مکانیسم های بازخورد در محل به اشتراک گذاشته شده است

انجام این راهکارهای مختلف به ایجاد یا تصفیه فرهنگ دیجیتال که باعث افزایش بهره وری ، توانمندسازی فروشندگان و فروش محصولات می شود ، کمک خواهد کرد.

۲ Champions قهرمانان دیجیتال و سفیران را ایجاد کنید

به گفته Capgemini ، در حالی که ۴ از ۱۰ مدیر سطح ارشد معتقدند که شرکت های آنها فرهنگ دیجیتالی دارند ، تنها ۲۷٪ از کارکنان مورد بررسی در واقع موافق بودند. این تفاوت بین ادراک و واقعیت ، نیاز به خرید را در سطح ارشد نشان می دهد تا یک تحول دیجیتالی موفق باشد. هر چیزی غیر از پشتیبانی کامل می تواند به پیشرفت آن آسیب برساند.

در حالت ایده آل ، شما می خواهید یک یا چند “قهرمان دیجیتال” در سطح ارشد داشته باشید که به هدایت هزینه کمک می کند. باید کسی باشد که نه تنها از تأثیر دیجیتالی پرشور باشد بلکه فردی که از آن استفاده می کند ، باشد.

این می تواند به عنوان داشتن یک پروفایل لینکدین حرفه ای و به خوبی توسعه یافته باشد که برای مشتری ، سرمایه گذاران و کارکنان یا یک تصمیم گیرنده کلیدی که نقش مهمی در حمایت از یک برنامه فروش اجتماعی داخلی دارد ، نقش اساسی داشته باشد.

این تعهد به دیجیتالی در سطح ارشد ، تیمهای فروش را ترغیب می کند تا یاد بگیرند که چگونه از ابزارهای دیجیتالی استفاده کنند و از آنها برای هماهنگی و تأثیرگذاری مشتریان در همه مراحل سفر مشتری استفاده کنند.

۳ ills مهارت های معیار

عصر دیجیتال تغییر کرده است و فروش را تغییر می دهد. برای حفظ سرعت ، تیم فروش شما باید در کنار آن تغییر کند. این امر مستلزم دستیابی به مهارت های خاص و بهبود دیگران است.

مهارت های مورد نیاز به احتمال زیاد آنهایی است که فروش اجتماعی را فعال می کند زیرا ارزش خود را در جذب مشتری و درآمد رانندگی ثابت کرده است. همراه با ۶۱ of از سازمان هایی که درگیر فروش گزارشگری تأثیر مثبت در درآمد هستند ، ۶۵٪ از خریداران احساس کردند که محتوای فروشنده تأثیر خود را در تصمیم خرید نهایی خود دارد.

از دیدگاه رهبری ، فروش دیجیتالی یک عنصر غالباً نادیده گرفته اما مهم است که به یک فرهنگ دیجیتالی خواهد رسید. این شامل طیف وسیعی از استراتژی است که با هم کار می کنند برای رسیدن به یک هدف از جمله فعال سازی فروش ، محتوای اجتماعی ، استراتژی و ادغام و CRM.

استفاده از فن آوری های دیجیتال برای فروش به مجموعه ای از مهارتهای منحصر به فرد نیاز دارد و هرچه سیستم عامل ها در حال تغییر باشند ، مهارت فروشندگان و رهبران فروش نیز لازم است. بنابراین ، مهارت های کلیه کارمندان درگیر در روند فروش را از بالا به پایین محک بزنید تا نقطه شروع کار را از آنجا مشخص کنید.

۴ ٫ کارگاه های آموزشی متناسب ارائه دهید

واحدهای تجاری بسیار مشغول به افزایش ۱۰٪ در معیارهای مشتری و افزایش ۲۰٪ در فروش – Gallup

این توییت

پس از مشخص شدن مهارت های مربوطه ، مرحله بعدی تهیه کارگاه های متناسب است که می تواند نیازهای خاص کلیه کارمندان را برطرف سازد. ممکن است یک رویکرد یک اندازه متناسب با یادگیری برای اثبات باشددانش بنیادی ایده آل از دیجیتال ، اما هنگامی که تجربه عملی و طاقچه ای لازم است ، رویکرد تخصصی لازم است.

به عنوان مثال ، مدیران و رهبران فروش به احتمال زیاد به دانش استراتژی و برنامه ریزی ، امکان فروش و ادغام برخلاف فروشنده ای که با مشتریان سرو کار دارد ، نیاز دارند. از دید مشتری ، متخصصان فروش باید تحقیقات دیجیتالی ، نحوه استفاده از سیستم عامل های آنلاین مربوط ، مدیریت CRM و زمان و چگونگی استفاده از محتوا را درک کنند.

برنامه ریزی

این مهارت های گسسته به کارگاه هایی در سطوح مختلف نیاز دارند که دانش لازم را برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن استراتژی دیجیتال فراهم می کند و همه نقش ها در جاسازی یک فرهنگ دیجیتال ایفا می کنند.

۵ Training آموزش انعطاف پذیر ارائه دهید

کارگاه های آموزشی فرصت های عالی برای کارمندان شما هستند ، اما آنها تنها از راه برای کمک به افراد خود در مهارت های خود دور نیستند. ارائه آموزش فروش دیجیتال از طریق پورتال که ۲۴/۷ باز باشد نیز به همان اندازه مهم است.

بیشتر شرکت ها نوعی آموزش اجباری دارند اما مشکل این است که این دروس فقط یک بار ارائه می شود. اگر یک کارمند بخواهد برخی از مواد را مسواک زده یا آنرا مرور کند ، معمولاً حق دارد از همکاران خود کمک بخواهد که به دور از ایده آل نیست.

درعوض ، ارائه مطالب الکترونیکی که می توانند در هر زمان و هر کجا توسط کارمندان خود به آنها دسترسی پیدا کنند ، حس بسیار بیشتری پیدا می کند. این سطح دسترسی یکی از دلایلی است که ۹۸٪ شرکت ها قصد دارند از آموزش الکترونیکی طی دو سال آینده استفاده کنند.

تا حد امکان ، از این نوع آموزش فروش دیجیتال برای پشتیبانی از تحول شرکت خود استفاده کنید.