این آنتی اکسیدان به درد بخور تو یه سریای دیگه از مواد غذایی از جمله سیب و چای هم هست.

تحقیقات نشون میدن که مصرف پیاز می تونه احتمال بروز آترواسکلروز یا تصلب شرائین رو کم کنه.

محققان انگلیسی به این نتیجه رسیدن که پیاز شامل یه جور آنتی اکسیدان به نام کرستینه که می تونه از ایجاد التهاب در شریانا و سخت و سفت شدن دیواره اونا پیشگیری کنه. واقعا مشخص شد که ماده کرستین می تونه از افزایش فشارخون و هم اینکه تنگی و انسداد عروق تغذیه کننده قلب (عروق کرونر) و در نتیجه سکته قلبی پیشگیری کنه.

به نظر کارشناسان  مصرف روزانه 100 تا 200 گرم پیاز، بهترین اثر رو روی دیواره عروق داره.
بررسیا نشون داده که این آنتی اکسیدان به درد بخور تو یه سریای دیگه از مواد غذایی از جمله سیب و چای هم هست.

منبع : seemorgh.com

جمع آوری به وسیله بخش تغذیه سالم زندگی سالم سایت آکا

  • مطالب در رابطه

Written by 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *